Overslaan naar content

Adviseur Inkoop & Aanbesteden

  • Amersfoort, Utrecht
€ 5.666 per maandFinance & Control

Ben jij inkoper met kennis van Europees aanbesteden? Houd jij je graag bezig met afwisselende aanbestedingen en het verder professionaliseren van inkoop? Spreekt een organisatie waar maatschappelijk belang, sportstimulering, innovatie en duurzaamheid hoog op de agenda staan je aan? 
Dan ben jij onze nieuwe collega!


Als adviseur inkoop en aanbesteden ben jij de schakel tussen onze afdelingen en de markt. Je adviseert je collega’s vanaf de voorbereiding tot en met de realisatie en nazorg van (complexe) multidisciplinaire inkoop- en (Europese) aanbestedingsprojecten. 
Wat maakt deze functie anders? Deze baan is uitdagend omdat het gemeentelijk vastgoed dat wij beheren en onderhouden zo divers is. Jouw werk daarmee dus ook! Van meubilair voor kantoren tot de inkoop van kunstgrasvelden voor sportcomplexen en zwemattributen voor onze openluchtbaden, maar ook tractoren voor de groenvoorziening, wij kopen het in. Ook IT-trajecten, renovatie van een monumentaal pand of een nieuw te bouwen kinderdagverblijf. You name it, wij beheren het en kopen het in.


Dit ga je doen
Je organiseert, structureert en coördineert de aanbesteding(en) in een omgeving met meerdere stakeholders en streeft naar een hoog kwaliteitsniveau voor jezelf en je collega's. Afdeling Inkoop analyseert de inkoopbehoeften van SRO en vertaalt dit in de juiste aanbestedingsstrategieën. Samen met je collega's vorm je een zelfsturend team. Intern adviseer je managers en budgethouders, extern onderhoud je contacten met onze aandeelhoudende gemeenten en leveranciers en draag je zorg voor de begeleiding van de aanbestedingen die hieruit volgen. 
Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de verdere professionalisering en automatisering van inkoop- en aanbestedingstrajecten binnen SRO. Hierbij kun je denken aan een actueel MVO-beleid op het gebied van inkoop, het uitrollen van een professioneel contractmanagement systeem in de organisatie en het opstellen en bijhouden van een efficiënte aanbestedingskalender.  


Welk verschil kun jij maken?
Je beschikt over theoretische kennis en ervaring, waardoor je binnen afzienbare tijd zelfstandig in staat bent om aanbestedingen te begeleiden, gevraagd en ongevraagd inkoopadviezen te kunnen geven, intern inkooptrainingen te verzorgen en het contractmanagement aan te sturen. Je bent zelfstandig, resultaatgericht, communiceert effectief, bevordert samenwerking en stimuleert verbetering. We zoeken iemand die beschikt over organisatiesensitiviteit, overtuigingskracht en visie. In je werk ben je accuraat, analytisch en standvastig.

Dit bieden wij jou

Bij SRO houden we van korte lijnen binnen onze laagdrempelige organisatie, stimuleren we jouw ontwikkeling en moedigen we het nemen van initiatief aan. Naast deze afwisselende baan met veel vrijheid, leuke collega's en interessante werkzaamheden bieden wij je graag

  • een goed salaris (CAO Vermo) afhankelijk van niveau en opleiding, maximaal € 5.666,= bruto o.b.v. 36 uur per week;
  • uiteraard 8% vakantiegeld en daarnaast een mooie eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • een aantrekkelijke pensioenregeling via het ABP;
  • 32 uur vrij te besteden aan persoonlijke ontwikkeling in de SRO Academie;
  • een collectieve ziektekostenverzekering, korting op verzekeringen & zwemmen in SRO-zwembaden;
  • een hecht team professionele en ontzettend leuke collega's. En heel veel werkplezier bij een werkgever die serieus aandacht heeft voor mens en maatschappij!

Dit breng jij mee

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding in een relevante richting, zoals rechten, bouwkundig, economie, bestuurskunde, facility management of technische bedrijfskunde, aangevuld met inkoop specifieke cursussen (bijv. NEVI);
  • Je bent resultaatgericht, communiceert effectief, bevordert samenwerking en stimuleert verbetering;
  • Je hebt enkele jaren ervaring met het inkoopproces;
  • Planmatig werken en goede communicatieve en onderhandelingsvaardigheden zijn hierin een pré;
  • Nieuwsgierigheid en lef om nieuwe ontwikkelingen en ‘out of the box' initiatieven aan te dragen!
  • Sterke procesmatige en organisatorische skills en goed in staat zijn om prioriteiten te stellen;
  • Een overtuigende, ondernemende en verbindende persoonlijkheid en van nature goed in stakeholdermanagement.


Nieuwsgierig!

Leuk! Wij ook naar jou! Heb je nog vragen over de procedure? Onze afdeling recruitment komt graag met je in contact, bel of stuur een WhatsApp bericht via 06-18608761. Meteen solliciteren via de button kan natuurlijk ook, we nemen dan snel contact met je op!

  • Amersfoort, Utrecht
€ 5.666 per maand
Finance & Control

of

  • Amersfoort, Utrecht
€ 5.666 per maand
Finance & Control