Op onze kantoren in Amersfoort en Haarlem werken we vanuit verschillende teams om als servicecentrum onze andere afdelingen te ondersteunen. Op deze pagina lees je meer over deze teams en de actuele vacatures.
Actuele vacatures binnen het servicecentrum
FRONTOFFICE & VERHUUR
Als frontoffice & verhuurmedewerker bij SRO ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg jij ervoor dat hun bezoek aan onze accommodaties soepel verloopt. Verder ben je verantwoordelijk voor het verhuren van onze accommodaties. Een afwisselende en uitdagende functie, waarbij je altijd bezig bent om de beste service te verlenen aan onze klanten en sporters. Daarom kun je snel schakelen, bent je altijd klantgericht en klantvriendelijk en ken je als centrale schakel de weg binnen heel de organisatie!
marketing & communicatie
Op de afdeling Marketing & Communicatie bij SRO werkt een enthousiast team aan de missie om SRO als organisatie nog sterker op de (online) kaart te zetten. Samen houden zij zich bezig met projecten zoals het opzetten van campagnes, het ontwikkelen van promotiemateriaal en het onderhouden van contacten met verschillende stakeholders. Van informatieve website tekst tot wervende flyers waarmee de juiste doelgroep wordt aangesproken: deze creatieve afdeling maakt het.
HRM
Op onze HRM-afdeling vind je onder andere onze HR Adviseur, HR Coördinator, Recruiter en Veiligheidskundige. Een hecht team, dat zich dagelijks bezighoudt met het creëren van een werkomgeving die barst van het werkplezier, de vitaliteit en de veiligheid van jou en onze toekomstige medewerkers. Ben jij HRM professional, en sta jij, net als wij, bekend om jouw mensgerichte aanpak? Dan horen we graag van je!
Financeel management
De financiële gezondheid van een bedrijf is essentieel voor het behouden van succes. Dat geldt natuurlijk ook voor SRO. Gelukkig hebben we hiervoor een zeer bekwame afdeling financieel management, die er onder andere voor zorgt dat facturen tijdig en accuraat verwerkt worden en de debiteuren- en crediteuren administratie altijd up-to-date is. Zijn cijfertjes echt jouw ding, heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je secuur? Dan zou je zomaar de perfecte aanvulling kunnen zijn op ons financiele team!
control
Onze Controllers hebben een scherp oog voor detail en houden het budget, de boekhouding en audits nauwlettend in de gaten. Maar dat is niet alles: onze collega's zijn niet alleen goed in het maken en analyseren van financiële rapportages en investeringsanalyses, maar fungeren ook als sparringpartner en adviseur voor het management. Ze zijn dus niet alleen harde werkers, maar denken ook nog eens strategisch mee om SRO naar een hoger niveau te tillen. Klinkt dat als muziek in de oren? Neem dan snel contact met ons op!
ict
De afdeling ICT is de kracht achter alle interne systemen die ervoor zorgen dat wij dagelijks ons werk soepel kunnen doen. Van functioneel beheer tot helpdeskondersteuning: onze afdeling ICT maakt het mogelijk dat wij al onze systemen gemakkelijk en veilig kunnen gebruikten. En loopt er iets technisch niet zoals zou moeten, dan zorgen ze dat dit snel en adequaat wordt verholpen. Ben jij die allround ICTer die van de hoed en de rand weet als het op, onder andere, netwerken en computers aankomt? En denk jij een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan deze afdeling? Laat het ons vooral weten!
inkoop
Onze afdeling inkoop heeft als taak het inkopen van goederen, producten of diensten. Vanzelfsprekend tegen de allerbeste voorwaarden en prijs. Daarnaast onderhouden onze inkopers nauw contact met leveranciers en zorgen zij voor naleving van het inkoopbeleid. Kortom: deze afdeling vervult een belangrijke rol binnen de supply chain van SRO. Wil jij graag samenwerken met fijne collega's die excelleren in aanbestedingstrajecten en contractmanagement? Laat het ons dan weten via onderstaande button!
backoffice
Onze afdeling Backoffice is de stille kracht binnen SRO. Zij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes wordt geregeld en geen detail over het hoofd wordt gezien. Onze collega's van de backoffice voeren nauwgezet allerlei administratieve taken uit en ondersteunen daarbij verschillende bedrijfsprocessen. Daarnaast zorgen zij voor een optimaal archief- en dossierbeheer. Wil jij hier jouw steentje aan bijdragen? Laat het ons weten.