Overslaan naar content

Adviseur Maatschappelijk Vastgoed

    • Amersfoort, Utrecht
  • € 3.506 - € 5.141 per maand
  • Vastgoed regio Eemland

Wij zijn op zoek naar een vastgoedadviseur die als spil fungeert tussen onze opdrachtgevers, huurders en de collega’s van service & onderhoud.

Als adviseur maatschappelijk vastgoed is geen dag hetzelfde. Van opleveringen bij maatschappelijke voorzieningen tot het adviseren over verhuur, contracten en servicekosten: je schakelt continu tussen locaties, vraagstukken en mensen.

Wat ga je doen?

🏘️ In deze afwisselende en zelfstandige functie ben je ongeveer 70% op kantoor en 30% op locatie.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor gemeenten, huurders, gebruikers en de collega’s van vastgoed. Je adviseert bij verbouwingsplannen, verduurzamingsplannen, uitvoeringsactiviteiten en alles wat daarbij komt kijken. Je draagt zorg voor vermindering van leegstand en van niet courant vastgoed en je realiseert optimale verhuur binnen je portefeuille door de rol van verhurend makelaar te vervullen. 

📚Verder houd je je bezig met juridische vastgoedtaken zoals het afsluiten van gebruikersovereenkomsten en huurovereenkomsten. Huurverlengingen en opzeggingen leg je vast en je zorgt dat alles juridisch gezien klopt.

📝 Daarnaast regel je een aantal administratieve en financiële zaken. Denk aan huurfacturering, debiteurenbewaking, servicekostenafrekeningen, huurindexering en contractbeheer. Ook ben je verantwoordelijk voor de financiële verantwoording van de exploitatie per object en verricht je audits op basis van kwaliteitsnormen en doelstellingen.

Kortom; een veelzijdige functie waarin jij echt het verschil kan maken. 

Wat bieden wij jou? 

Naast een afwisselende en verantwoordelijke baan met veel vrijheid bieden wij je graag: 

  • Contract voor 36 uur per week (32 uur per week is bespreekbaar).

  • Salaris conform schaal 9 van de CAO Vermo, tot maximaal € 5.141,= bruto per maand op basis van 36 uur per week. 

  • Natuurlijk 8% vakantiegeld maar ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. 

  • Aantrekkelijke pensioenregeling via het ABP. 

  • 32 uur per jaar vrij te besteden aan persoonlijke ontwikkeling in de SRO Academie. 

  • Gratis baanzwemmen in een aantal SRO baden en korting op zwemles en recreatief zwemmen voor jou en je gezin. 

  • Collectieve ziektekostenverzekering met korting op aanvullende- en tandartsverzekeringen. 

  • Aanlokkelijk fietsplan. 

  • Fijne collega's en veel werkplezier bij een werkgever die serieus aandacht heeft voor mens en maatschappij! 

▶️ Over ons

SRO is een betrokken organisatie met een maatschappelijke missie. Wij helpen gemeentes bij het realiseren van hun doelstellingen op het gebied van vastgoed, sport en vrije tijd. Onze pijlers: beheer & onderhoud van gemeentelijk vastgoed, exploitatie van sportaccommodaties en sportstimulering voor jong en oud. Dankzij onze jarenlange ervaring en samenwerkingsrelaties met gemeenten, kennen wij de markt en het speelveld als geen ander. Maar het zijn vooral de gebruikers die het hart vormen van elke accommodatie: de maatschappelijke functie van vastgoed valt of staat met het gebruik ervan. Een bloeiende sportvereniging of onderwijsinstelling, een actief bezocht cultuurgebouw, een drukbezocht zwembad. Zo hebben zoveel mogelijk inwoners baat bij gemeentelijk vastgoed. “De klanten van onze klanten zijn onze echte klanten.”

Deze missie en sfeer vind je ook als collega bij SRO. Een organisatie met hechte teams, maatschappelijk belang, een sterk klantgerichte visie en thema’s zoals duurzaamheid, innovatie en een betere leefwereld. Een sociale werkgever met serieuze aandacht voor de mens en maatschappij. Het start bij SRO, wanneer start jij?

🎯 Wat neem je mee?  

  • Hbo werk- en denkniveau. 

  • Relevante ervaring als portefeuillebeheerder, vastgoedadviseur of makelaar.

  • Kennis van huurcontracten en huurrecht is een grote pré. 

  • Je bent toegankelijk en hebt een proactieve en resultaatgerichte houding. 

  • Je hebt een goed inlevingsvermogen en kunt oplossingsgericht denken en werken. 

  • Je bent een kei in plannen en organiseren. 

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

  • Je hebt affiniteit met onze maatschappelijke opdracht. 

  • Neem je niet alles mee? Maar heb je relevante ervaring met (een aantal) van de bovengenoemde onderwerpen? Voel je vrij om te reageren! 

Nieuwsgierig? 

Leuk! Wij ook naar jou! Heb je nog vragen over de procedure? Onze recruiter Anneke komt graag met je in contact, bel of stuur een WhatsApp bericht via 06-18608761. Voor inhoudelijke vragen over de vacature, neem contact op met Britt Schoonderbeek, Coördinator portefeuillebeheer via 06-34309942. 

of

  • Amersfoort, Utrecht
€ 3.506 - € 5.141 per maand
Vastgoed regio Eemland